شعر هیأت

ناب‌ترین اشعار آیینی

شعر هیأت

ناب‌ترین اشعار آیینی

عصر تماشاگری مرگ

يكشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۶، ۱۰:۴۶ ق.ظ

حق می شود انکار و من انگار نه انگار
منصور سرِ دار و من انگار نه انگار

بر گرده ادراک حقیقت‌طلبان باز
باطل شده آوار و من انگار نه انگار

در چنگ هوس های خیابانی اشباح
عشق است گرفتار و من انگار نه انگار

در قدس و هرات و حلب و موصل و کشمیر
اردو زده تاتار و من انگار نه انگار

کشتند و دریدند شکم‌های زنان را
گرگان میانمار و من انگار نه انگار

فریاد از این عصر تماشاگری مرگ
خورشید سرِ دار و من انگار نه انگار

#امیر_سیاه_پوش
#میانمار
قرائت شده در #دیدار_شاعران با #رهبر_انقلاب

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۶، ۱۰:۴۶ ق.ظ
  • شعر هیأت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی