شعر هیأت

ناب‌ترین اشعار آیینی

شعر هیأت

ناب‌ترین اشعار آیینی

دلم لبریز از نور است

چهارشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۵۵ ق.ظ

به ظاهر زائرم اما زیارت را نمی‌فهمم
من بیچاره لطف آشکارت را نمی‌فهمم

تو از من بیشتر مشتاق دیداری و من حتی
به دل افتادن گاه و گدارت را نمی‌فهمم

زیارت‌نامه می‌خوانم  دلم از نور لبریز است
«اگر چه گاه معنای عبارت را نمی‌فهمم»

تو پرواز مرا در اوج می‌خواهی و می‌دانی
من از بس در قفس بودم اسارت را نمی‌فهمم

به جای غربت تو ازدحام صحن را دیدم
غریبی آه درد بی‌شمارت را نمی‌فهمم

به هر زائر سه جا سر می‌زنی، دلگرمی‌ام این است
زیارت نه ولی قول و قرارت را که می‌فهمم

#حسین_عباس_پور
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • چهارشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۵۵ ق.ظ
  • شعر هیأت

نظرات  (۲)

  • مهندس رضا عباسی
  • سلام
    اگه نمونه سوال کنکور کارشناسی و ارشد می خواین
    اگه نمونه سوال ریاضی دانشگاه و مدرسه می خواین
    اگه جزوه استادتونو می خواین
    اگه آموزش نرم افزار می خواین
    ما همه اینا رو رایگان در اختیارتون می ذاریم
    خواستین تبادل دنبال کردن هم داریم
    ممنون
  • قالب بلاگ بیان مارجین
  • بسیار زیبا ، ممنون از انتشار این اشعار زیبا و کاربردی ...
    گنجینه ی خیلی خوبی ایجاد کردید .
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی